Nampak Aib Orang . Aib Kita ?

 
 

KESIAN , ada jenis manusia yang suka mencari kesalahan dan kelemahan orang tapi kekurangan diri sendiri tak nampak :/ Sampai kan terkadang aib kita lagi besar pun kita tak nampak . nauzubillah -.-
 

12 comments:

Mizz Aiza said...

setuju sangat.. sama2 kita memperbaiki kelemahan diri masing2..

Qaisyara Raihana said...

ya betul tu. Suka sangat jaga peribadi org tu lah akibatnya.

cik natasya (: said...

Manusia zaman sekarang . Banyak yg mcm tu .

ANNA MARIANA said...

setuju.. cuba kita pikir aib sendiri lagi bagus rasanya..
nice sharing :)

Rieyn Anna said...

betul tu dear..:)

Cek Nad said...

kadang kadang kita tak perasan apa yang kita buat tu salah kan . so, persekitaran juga memainkan peranan yang penting . rite ?

Mardeeya said...

cek nad : betul2 . org sekelilingg yg byk bantu kita jadi baik . tpy utk org yg jenis suka bash org tpy salah sendiri tak nampak , tuu memang tak patut dibiarkan :)

Nur Aqilah said...

setuju sgt. istiqfar dlm hati moga dijauhkan

Nies alhaQ said...

Itulah manusia dikk. Tak pernah merasa cukup dgn apa yg diberi Tuhan.
:"(
Astaghffirullah. Moga kita semua dijauhkan dr sifat itu. Nauzubillah.

mirza syazwina said...

selalunya macam tu la kan.kita pun kadang-kadang tak terlepas dari benda ni.semoga setiap hari boleh jadi yang lebih baik.insyaAllah=)

muhamad Nazri said...

betul tu, satu aib orang kita buka, sepuluh aib kita Allah dedahkan... lagipun bila kita mencari salah orang, kita sebenarnya mendedahkan kelemahan diri sendiri....salam perkenalan

chicken_floss said...

minta jauh dari bersifat sedemikian..:(