Bila Hujan Menyimbah :'D

   

tadi aku ge pasar pelipin kat Kota Kinabalu (KK) dengan family . ye laa nak beli ole-ole untuk rakyat kat Terengganu nanti . sebut ole-ole kat Sabah ni , sah-sah laa aku nak beli keronsang , gelang , dan aksesori mutiara yang lain . maklumlaa sini kan murah . korang nak tempah tak ? sini , aku boley tolong beli kan dengan harga yang murah . hehe :D

so , kisahnyee , turun jee dari kereta hujan lebat tetiba . itu oke lagi , kitorang pun pergi laa dekat bahagian pasar malam tetiba air takungan kat atas gerai tu bushhhhh simbah atas aku dan family . kitorang semua basah oke . perghh , malu siot . malu weyy , sume orang tengok kitorang . aku tak tau nak letak muka kat mana tadi . dah laa baru sampai , basah kuyup pula tuu . memang sadis . tapi sebab niat nak beli ole-ole untuk mereka-meraka yang diingati , aku redah jee :D

apepunn , jom cuci mata tengok apee jee aku beli tadi :3






lawa kann ? aku paling suka tasbih tuu , comeyy sangat . dah laa my fav kaler pink tuu . hehe . ekceli banyak lagi beli , tapi ni jee laa aku tunjuk . apee ? korang pun nakk ? no hal . gitau jee , aku boleyy tolong beli . mutiara ni ori tau , tak caya gigit r sendiri . hehe . k tuu je laa untuk kali ni . tengs for reading :D

8 comments:

Nurhasnatul Nabila said...

cop! pin tudung tuh cantek!!!!

Nies alhaQ said...

Naaakkk jugakkkkkk! :D

Haw said...

uit!.. cantik2.. suka kat butang baju melayu (betulkan?)

Mardeeya said...

betul laa . butang baju melayu tu

ANISRAHIM said...

perghhh cantik cantik :D

Acik Liena said...

Deeya bg kak cik satu!dont kedekut2 taw!

Iehah Farihah said...

nak gelang tangan mutiara satu cop..hek3..cantik lah wei..suka sangat tengok..

chicken_floss said...

cantiknyaa..:)