Textraphrenia

 

 Textaphrenia : A disease found in teens, in which they have heard or felt a new text message vibration when there's no message.
 
I have this -.-'

18 comments:

muhammad azuan said...

kita sama lha :O

Nur Shafiq said...

freaking true.happened to me

wada :) said...

sama lahh kita :)

Aku Penghibur said...

wow macam mane tu ??? dasyat

lyana zahim said...

meh follow budak comey ni <3

Arra Ahmad said...

pernah...dulu...:D

ezyra daniel said...

apakah??ngee...
btw sye klik iklan sunsilk awak huhu

Affy Afiqah said...

pernah juga kadang2, tapi lama dulu sekarang phone masuk mesej ke tak ke sendiri tak kisah hewhew

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

bahaya tu.. lama kelamaan boleh jadi halusinasi pula..

kacang buncis said...

salam...sama la...fon dulu selalu dapat msj kosong

Izzaty Azma said...

ngeehehehe~ seb baek tak pernah kena :D saya kan budak baik? *muntah pelangi xD*

acik idah said...

Ilusi... :D

Wirda Amir said...

alololo...akak dah trlepas entri ni ke...?mcm mana boleh terjadi...???hehehehe

liyana biryani said...

i had this haha. click my nuffnang!:) Btw kalau sudi follow http://tips-blogging-treatment.blogspot.com/. saya akan follow :)

Hafiza AizZawa said...

dulu2ms zaman hot bercinta.. hehe...

Pha Is said...

disease mcm ni pun wujud..? hahaha..

Lieya Von Jay said...

tak sgka mmg wujud yerrr.. kak pon slalu ja. kdg2 dgr mcm telefon bunyi tapi tak da apa pn ^_^

asha hana said...

hana ada disease nie. -_-