Kan Gua Dah Cakap Havoc!

Saturday, December 21, 2013

Hai. 
Alkisah nye , tadi aku dengar lagu HAVOC . dan bila aku amati lagu tuu , nampaknya aku tak berjaya paham kan apa maksud HAVOC tuu -.-'
 
maka , macam biasa , bila aku taktau aku akan tanya Encik Gugel . 
 
rupa-rupanya HAVOC ni maksudnya , 'chaos' , ataupun 'huru-hara' . atau bahasa pasar kita , 'dok huhaa huhaa' atau orang kata 'kecoh' .
 
mihmihmih . sakai jee aku baru tahu :3
 
 


ni dia lagu yang aku dengar tadi . kan gua dah cakap gua , HAVOC , HAVOC , HAVOC xD

tu jee , Assalamualaikum :) 


You Might Also Like

21 comments

  1. dah tahu lama maksud havoc tu hewhew
    tapi akk tak minat lagi ni..

    ReplyDelete

  2. Affy Afiqah hehee . tulaa . deeya jarang guna word2 cenni . ni pon baru dengar . sakai jee :3

    ReplyDelete
  3. baru saya tahu mksudnye.heheh sungguh ketinggalan nmpk nye diri ni heheh

    ReplyDelete
  4. yes havoc tu mcm kepoh gila hahahaa lagu tu lawak tp tak minat hihi

    ReplyDelete
  5. lagu tu macam crowded sangat, bising.. maybe sesuai la untuk time orang dok hu ha hu ha..

    ReplyDelete
  6. haha kak hana baru tahu nie dear. sedap jugak lagu nie. :3

    ReplyDelete
  7. Ohh ni yang ada parody atok! Atok, aaa atok atok

    ReplyDelete
  8. kalau kat mascom havoc itu perkataan biasa...lagu nie mengetengahkan keadan di subang jaya

    ReplyDelete
  9. menyampah dgr lagu ni .. kalo terbit kat radio ja akak memang terus tkr radio lain . kikiki

    ReplyDelete
  10. Salam deeya...

    Akakpun baru tau maknanya wpun akak selalu dgr perkataan tu...hahaha....

    ReplyDelete
  11. pening dengar lagu ni.. adik suka pasang.. double triple pening jadinya. haha!

    ReplyDelete
  12. tapi saya still x paham apa motif sebenar lagu havoc ni..

    ReplyDelete
  13. thanx, baru tahu maksud havoc tu.. lagi ketinggalan kan.. hikhik

    ReplyDelete
  14. Hahaha.. so this is why my friend keep saying to my other's friend who is from Subang Jaya, "Budak Subang Jaya memang ada Gaya"

    ReplyDelete
  15. Havoc bermaksud malapetaka...

    ReplyDelete
  16. hahhaha dulu pun ina tak tahu havoc tu apa xD

    ReplyDelete

LIKE ?