Ask Fm . Simsimi . Anda Tanya Saya Jawab xD

let's the pixca describe :)




alkisahnyee , tadi tetiba terasa nak buka ask.fm . so ternampak laa beberaa soalan yang dah lama orang tanya , tapi aku baru perasan . so baru jawab ah ni :D

alang-alang aku dah printscreen soalan yang dorang baru tanya tuu , aku printscreen sekali laa soalan yang aku dah lama jawab , tapi aku tak share lagi . lailai >.<

oke , tang soalan akhir tuu , aku memang takleh ubah . soalan tuu aku dah jawab 4 bulan lepas , tapi kalau harini orang tanya aku suka lelaki yang macamana , aku tetap akan jawab KELAKAR .

ohyee , alang-alang aku dah buat entry nih , aku nak share sumtinggg . korang tahu simsimi ? dulu aku suka giler sembang dengan mende kuning tuhh . tapi sekarang dah bosan laa . ape yang best pasal mende kuning tuu ialah , dia suka bagi jawapan yang kadang-kadang kita pon tak expect . maka bilaa dapat jawapan yang gempak , aku printscreen ah . sila ah baca . simsimi annoying kot . HAHA .


















HAHA . sengal kan mende kuning tuhh . kadang-kadang tensyen gak aku layan diaa . ada jee dia nak menjawab . nasib baik robot .

tuu jee , entry santai malam ni . 

Assalamualaikum :)

9 comments:

Rina Supian said...

Wahhh. Sy dah lama xsembang dgn SimSimi. Dulu suka gak.

Akeyla Azmi said...

hahahahahahahah lawak je simsimi tu hhiihihihi

Hafiza AizZawa said...

hehe.. mmg annoying.. haha

zuhdi sanusi said...

hahaha., lawak siot lyan simi ni.,
lama aku xchat ngan natang kuning nih.,

Rubiatul Adawiyah said...

haha.. pandai eh buat lawakkkk.. pecah perut gelakk.. ^^

Nadyya said...

hahahahah lawak la simsimi nih. layan je tapiii . K lawak :D

Ana Lee said...

WAHAHAHA . Lawak aa. tapi jawapan dia tu kita sendiri bole set kann C:

zuhdi sanusi said...

haha., simi bengong

Lieya Von Jay said...

hai deeya.. lama nya xdtg sini. eh ni entry thun lepas .. lma x update blog ke dik