futrher study jum !

assalamualaikum ,

firstly , nak ucapkann baibai kat bespren saya . esok dia dah nak pergi sekolah . huhu , teruskann perjuangan oke !

oke , aku pulak . dah nekad masuk matrix . aku dapat KOLEJ MATRIKULASI LABUAN . ekceli , memang aku apply sana . senang nak balik . *aku anak manja*

mulamula ramai kawankawan terkejut . mady masuk matrix ? bukan IPG kaa ? itu laa antara persoalan yang timbul . haha , aku dah agak punn dari awal .

yea , aku mengaharap sangat masuk IPG , tapi sebelum tuu biarlaa aku timba ilmu kat matrix tuu dulu . boleyy join orientasi , dapat new experience . hehe . gempak seyh :D

okeoke . tu je aku nak share kali ni . ohyee , cuci mata jum . tengok bestie saya . kakaka !



ni laa orang nyaa . studi bagusbagus ko nak ! HAHA .

thats all from me , tengs for reading :D 

6 comments:

ciksengeh :D said...

all the best kat matriks ye :)

budak.kecik said...

timekaseyy ciksengeh :D

sis92 said...

weee thniah ye bdk matriks :D

Tawajjuh Cintaku said...

syukran jaziilan ya ukhti.... >_< i'll never 4get u..... haha. jga dri ekh..

hazfee said...

dah nak sambung study dah ka. ehehe. semoga berjaya :D belajar elok2

nurul-rasya said...

teruskan usaha!