aku ke MATRIX :D

assalamualaikum ,


esok aku dah bertolak pergi KOLEJ MATRIKULASI LABUAN (KML) . sebenarnya rasa tak sabar sangat dalam hati ni . nak rasa suasana baru , nak jumpa kawan baru , nak rasa macam-macam laa .

peking pun belum complete lagi . lepas ni aku nak sambung peking .

aku harap aku dapat sesuaikan diri dengan keadaan serba baru tu dan moga-moga banyak benda baik yang aku dapat kat sana , aminn .

oke , tu je untuk kali ni . tengs for reading :D

3 comments:

ciksengeh :D said...

all the best dik ^^

☺MADiDEYHA☺ said...

wah ~! tahniah tahniah ! ^__^

ieka noriko said...

wahhhhh kira junior akak la ni..tahniah dik :) kena bljr btul2 kat matrik..jgn main2 :)